pondelok 9. júla 2007

Prečo som si vybral ja vlastnú cestu.

Začalo to všetko v roku 2005,bol Jún.Bolo teplo a každý sa tešil že už prázdniny prichádzajú.Aj ja.Nuž,vtedy v nejakom termíne vyšla dlho očakávaná herná pecka..GTA SAN ANDREAS ! Všetci sme boli do toho jak zblázení.Hral som to hodiny a hodiny.Ale potom prišlo vysvečko,bolo v pohode.Ale začiatkom prázdnin sa môj Strýko dostal do Nemocníce.Mal nejaký nádor na krku.Operovali ho a potom ležal v pohode na izbe,všetci sme si mysleli že bude to v pohode.Ale obrátilo sa to.Umrel...Bol to dátum 5.7.2005. Na ten deň asi nikdy nezabudnem.Celá rodina sme jedli pri stole a naraz zazvonil mojmu Ocovi mobil.Nuž,zdvihol a môj bratranec mu povedal tú správu.Do piči.To nikto nečakal.Vtedy som bol ešte hlboko veriaci a začal sa modliť a báť sa.Bol to velmi kokotský deň.Ale na pohrebe sa to už všetko tak povediac zahrabalo pod zem.Bolo to smutné,ale bolo po tom.Boli to tie prázdniny po ktorých som mal nastúpiť na SŠ.Môžem povedať že mojí bratranc mi vtedy veľmi pomohli.Ale,odvtedy si pomáhame viacej navzájom.Zistili sme čo je „rodina“.Ja som sa za tie 2 mesiace ani nie výzorovo ale povahovo a myšlienkovo zmenil.Dostal som úplne iné zmýšlanie.Nebolo mi naraz všetko jedno.A tak povediac,otvorilo mi to oči.Pochopil som že aký je ten svet temný.Začal som od vtedy písať úvahy,texty,atď. A našiel som nejaké veci ktoré ma začali fakt intenzívne baviť.Vzdialil som sa od Compa a začal sa presadzovať na Ulici a medzi ľuďmi,chcel som aby ma zobrali takého aký som.A nie taký akého si ma zamýšlajú.Začal som aj presadzovať svojé názory ako na Ulici tak aj doma.Získal som kopec sebavedomia.Klamal by som keby som nespomenul že niekedy mi hrozili aj bitky kvôli mojmu vyjadrovaniu.Ale nezosral som sa.Powedal som si: „ Čo musí byť to musí byť!“ A preto mňa aj niektorý ľudia začali rešpektovať.Tým že som bol taký otvorený som aj získal svôj zatiaľ najdlhší vzťah,ktorý trval jeden rok a pár mesiace.Ale teraz neide o to.Začal som sa vyjadrovať aj v textoch ktoré som písal a píšem aj doteraz.Inšpirovali ma niektoré pesničky.Ale hlawne text.Napr od 50 Centa – Hustlers Ambition.Pochopil som že sa musím postaviť voči iným.Povhopil som že ja nechcem byť jak iný,ja chcem byť sám sebou.A podarilo sa mi to.Zatiaľ sa mi darí v tom čo robím,ale mám aj obavy.Verím si,ale aj tá mojá pesimistická stránka občas sa dostane na mňa.

Ale,ja viem,že keď budem makať tak sa nestratím.Mojí rodičia to dokázali z vysokým úspechom s ktorého aj ja profitujem.Ale ja chcem si zariadiť sám svôj život.Hovorí sa,že kozorožci sú najradšej keď sú sami a ich nikto neruší.A majú prawdu.Ja som ochotný pracovať,keď viem že ja dostanem za to zaplatené.Keď si to priznáme,tak v tom svete bez peňazí si nič.Veľké nič...Ale keď máš peniaze tak si niečo.Ale ja nenávidím takých skurwencov ktorý keď majú trebars 5 milionov na konte tak si myslia že oni sú Milionári.Tak to je podľa má hlúposť.Dostať alebo získať titul Milionár,je niečo ako dané privilégium.Keď máš toho oveľa viacej ako tý iný dokopy a si múdry,lebo tie peniaze nenakradneš tak vtedy si môžeš povedať že si Milionár.Mojí rodičia si môžu ten ale aj výšší „titul“ uznať.Ale oni to nechcú.Oni aj robia dobre.Ja som s nimi už pochodil ďaleko po svete,brali ma tiež na rôzne Bále,Oslavy,Akcie a na také podujatia.Nieraz som musel sa „vzobliekať“ jak Inteligent aby som mohol prísť aj ja na napr. Otvorenie bálovej sezony v Bratislawe.Ale na rôzne bály vo Viedni kde som musel „inteligentne vytancovať“ nejaké inteligentné (občas aj hezké) dievčatá.Nuž,mne je jedno.Nech si mojí užívajú.Ja chcem a musím si yariadiť svôj vlastný život.Viem,že budem potrebovať aj pomoc od mojích rodičov zo začiatku.Ale snaha sa cení.Mám ešte dlhú cestu pred sebou,ale ja som si dal ako cieľ že ja to zvládnem.Zatiaľ sa mi podarilo to čo som potreboval.Ale budem sa musiet naďalej zdokonalovať v tých veciach,y ktrých chcem yískať financie.Mám plány do budúcnosti,ale ja si stojím si za nimi.Ja nechcem skončiť ako nezamestnaný Looser bez vzdelania.Síce sa mi velmi učiť nechce,ale budem sa musieť snažiť,aby som ukázal tomu svetu že kto som,chcem aby videli to čo ja viem a čo som ja dosiahol.A peniaye ktoré si ja zarobím si budem aj ceniť viacej,je tam to úsilie predsa.Všetko má svoj čas,ale nemôžme zaostávať.Musíme sa hýbať aby aby sme v tomto svete obstáli...

Žiadne komentáre: