štvrtok 12. júla 2007

The power of the Dark Side.

Niektorým ten názov nehovorí nič,ale pekne po slovensky powedaný: „Sila temnej strany.“Nuž,prečo ja otváram práve ja takúto tému ?Pretože tá temná strana ma zaujala.Len ťažko menujem nejaké dôvody.Ale už len tak laicky povedané: „keď je niekde dobré,tak musí byť aj niekde zlé.“ A o to ide.Sú ľudia ktorý si myslia že na svete ich nečaká žiaden problém a myslia si že na svete prevláda len prawda,čestnosť a dobrota.Pfff...Nuž,ale sú ale aj normálnejší ľudia ktorý vedia že svet nie je práve to miesto kde je všetko „ideálne“.Svet je chladné miesto,kde si nútený zakročiť ak je nejaký problém,samo sa to nevyrieši.Poznám (bohužiaľ) aj takých ľudí,ktorý si myslia že sú najtvrdší a že nič ich názor alebo postoj k tomu svetu nezmení.Sú to konfliktný ľudia ktorý si myslia že päsťami to vyriešia.Musel som aj ja už veriť tomu že nie všetky problémy sa dajú vyriešiť slovne,bolo treba zakročiť aj fyzicky.Nebál som sa a nebojím sa ani doteraz.Ja verím aj v dobro ale aj v zlo.Verím síce že niečo existuje čo vypočuje našé túžby.Či je to ujž Satan alebo Boh.Je mi to jedno,lebo viem že niekto z ních to je.Ale ked to vezmem z tej stránky tak musím povedať že ja sa neoddám žiadnej cirkvi.Ja si nenechám aby ma dajaká osoba presvedčovala o niečom čomu ani neverím.Nebudem veriť v Cirkev,lebo viem že tisíc ročia kľamali ľuďí.Prečítal som už veľa kníh aj o Cirkvi a ich komplotoch,alebo aj o prísne utajenej Vatikánskej Bibliotéke,čo je ďalšou záhadou Cirkvi.Nie sú to čistý ľudia,a nebudú ma o tom presviedčať že oni sú bezvinný,čistý a ja som vinník.Tak to fakt nie.Však máme to už až tak ďaleko že okolo 80% mladej generácie neverí alebo neuznáva žiadne náboženstvo.Je tomu už tak.Ale je pravda že rok čo rokom mladí začínajú veriť len v to zlé.Myslia že je len Satan a nič iné neexistuje.Ale mne je to pomerne jedno.Ja sa starám o seba aby som sa v tom svete nedal oblbnúť nejakými kresťanmi,alebo inými.

Čo sa týka hesla: „The power of the Darkside“ uvediem ako príklad známu wrestlerskú legendu The Undertaker,ktorého asi každý pozná čo aktívne pozerá/al Wrestling SmackDown! Je to čľovek ktorý vyžaruje obrovskú siľu temnej strany na publikum ale aj na iných.Ako je jeho heslo: „Nobody burried the Deadman !“ po slovensky: „Nikto nezakope mrtvého muža !“ a kuwa,on je príkladom akú silu môže vyžariť tá temná strana.Ja možno na prvý dojem som oddaný temnej strane,ale nie je tomu tak.Má silný vplyv aj na mňa,ale to aj kvôli tomu že som nadšený poslucháč tvredého Metalu,ako aj klasického Metalu.Neuznávam síce Rock,ale Metal je iný.Každý čľovek má v sebe dve stránky.Dobrú a Temnú.Tie dve by mali byť vyvážené,ale nie sú.U každého prevláda iná.Ja som sa dal mojím Wrestlerským Idolom Undertakerom inšpirovať hlavne čo sa týka jeho pesničky keď vchádza do ringu.Ak nepoynáte tú pieseň,tak tu máte Link aj na Video,ktoré sa oplatí si pozrieť,dám iba odkay na YouTube,prekopirujte si adresu a pozrite si Video (http://www.youtube.com/watch?v=L6Ngjw9x4mM).Tá pieseň vyžarí na teba tú temnú energiu.U mňa to vyvolá taký pocit kde by som najradšej ukázal tomu svetu že kto som ja.Inšpiruje ma.Nechcem byť teraz Wrestler ako je Undertaker,ale chcem byť aspoň taký mocný aký je on.Ale toto je pesnička ktorá dáva silu,silu na víťaztvo temnej strany.Tá pesnička vyžaruje energiu temnej stránky tohto sveta.Predstav si že ideš po temných uliciach spiaceho mesta,prší k tomu a v zápätí idé tá hudbu.Ono,je to ťažko opísateľný pocit.Ale je to prirovnateľné k tomu ako keby si z ničoho nič nabral energiu a pokračoval ďalej... „This is the power of the Darkside...“ Určite veľa ľudí teraz nesúhlasí so mnou,ale ani nemusí.Je to moja cesta,môj boj ktorý musím ja dobojovať.Však celý život je len veľký boj...

Ale nech to je ako to je,hlawne že obstojíme v živote už po svojsky.Ale tento svet bude vždy rozdelený na temnú a dobrú stránku.A tá temná bude pomali nad dobrou vyhrávať a dostane sa do popredia zlo a brutalita.Všetko sa to stane.Nie je to Omem,ale musí sa niečo zmeniť aby sa zaobišlo takejto stuácie.A čas nám prinesia odpoveď na všetky otázky.A ku koncu priložím najznámejšiu hlášku Undertakera: „I will not rest in peace !“ a má kuwa pravdu.Respect is Everything...

Žiadne komentáre: