štvrtok 28. júna 2007

Môj názor k Skupinám ľuďí.

Určite sa každý z nás stretol snejakou skupinkou ľudí ktorý majú ten istý Štýl.Musíme si priznať že aj na Slovensku máme takýchto ľudí,ktorý sú tak napríklad: Skinheadi, Punkláči, EMOvia, Hip Hoperi, atď.Ja z mojej strany sa priznávam že asi už pred rokom keď som nastúpil na Strednú školu som sa dal dokopy z takými ľuďmi ktorý mi až časom otvorili oči a pochopil som že aký sú niektorý ľudia a ako zmýšľajp.Dostal som sa do partie Skinheadov.Nuž,viem že to znie nebezpečne a X-tremeisticky ale bol to flipny čas.Nebol som sám v Moldave (Kde chodím na strednú) sme boli vtedy asi okolo 150 Skínov.A keď si dáme za prawdu tak wieme že aj v iných väčších mestách nájdete tieto skupinky ľudí.Vtedy som aj začal sa zaujímať o Streetfighting, ale nevyužil som (zatiaľ) nikde tie fynty.Avšak po čase som s mojím najlepším kamošom zistili že to nie je pre nás,že je to trochu až dosť nepremyslené.Nuž,tak ja som sa vrátil naspäť ku Hip Hopu a Rapu,začal som písať texty,vytvárať beaty.Ale nikdy som nemal tú odvahu ukázať na Ulici môj (možno) talent.Bál som sa Battleovať.Počúval som potom veľa z Nemeckej a Slowenskej Hip Hopovej a Rapovej scény.Je to už môj štýl,jedno či sa vám páči alebo nie.
Ale,v mojom meste musím priznať že máme tu dosť cigánov ale aj Punkáčov.Aspoň sú cigáni oddelení od mesta,ale Punkáči nie sú.Ale priznávam že niektorý mojí kamoši sa stali sami Punkáčmi,lebo im sa ten štýl páčil.Nuž,a čo je z nich teraz ? Z niektorých sú fakt feťáci.Ale nič to nezmení na tom že ja ich poznám ale i oni mňa.Vďaka jednému mojmu kamošovy (Terajší Skinhead) som u nich nečakane dosiahol Respect.Čo už,báli sa že dostanú na piču.Ale (zatiaľ) k tomu nedošlo,oni mna a aj j ich respectujem.
Ale čo sa týka tých frekovitých EMÁčov,tak poznám len pár ľudí ktorý sú fakt aktívny v tom štýle.Podľa mňa to je len nejaký štart do Punkáčstva a Anarchie.Ale,to je môj názor.Je jedno dievča z vedľajšej dediny ktorá mňa chcela na základke,nuž vtedy bol ešte také niečo ako odlahčená Hip Hoperka.Teraz ju baví ten EMO-Stylu.Nuž,jej zakázať to nemôžem,ale ani nechcem.Som s ňou celkoom dobre.
Musím si avšak priznať "Že štýl ľudí sa nedá len tak jednoducho zmeniť".Ale sú aj taký ľudia ktorý si myslia že sú napr. Raperi,ale o Rape newedia nič.Z Rapovej historií vedia piču.Takých ľudí nenávidím.Hanba tým hnusákom.Ale jebať na nich.Až vtedy budem respectovať ľudí keď budú žiť pre svôj štýl.Tak by to aj malo byť.

Žiadne komentáre: