streda 27. júna 2007

Môj vzťah k Počítačom

Keď som mal narodeniny a dosiahol 10 rokov,môj otec mi kúpil Nintendo ktoré bolo kúpené v Nemecku za newem jaku cenu (Ale bola vysoka asi dosť,Sak lacne to nebolo.) Viem ešte že mi môj otec kúpil asi 10 hier (Vtedy na kazetách). Boli tam kým si pamätám tituly ako je Super Mario, Streetfighters, Sonic, atď. Bolo to perfektné.Poznal som vtedy len Troch čo mali to isté Nintendo ako ja.Jeden býval v Košiciach a druhí v Štose. Vtedy som zop školy okamžite prišiel domow a sadol si pred Nintendo a hral až do večera kým ma s tamať neodlepili.Bolo to pekné obdobie.Neskôr,ked som mal tak 13 rokov,tak mi otec kúpil počítač.Môj prví.Ten Comp mal 333 MHz a RAMku 64 Mb,nuž vtedy to bol "Stroj", a teraz asi Antiquariát.Ale roky ubiehali ja som naberal vätšie a vätšie skúsenosti.Až dokedy som mal 14 a pol rokov,vtedy som pochopil že Comp nemôže byt to jediné čo chcem v živote.Začal som sa venovať iným veciam v ktorých mám ale aj som mal úspechy.Nuž,ale Comp som mal stále rád.Začal som sa učiť HTML.Po čase som sa chcel naučiť programovať v jazyku JAVA. Nejak potom nastali chvile ked ma zawalili zase Hry na Comp.Hral som vzdycky a furt.Po case ma zaujimalo ze ci sa da neco meniť na určitých hrách.Poprečítal som niekolko príspevkov v rôznych forach a pustil sa do toho.Po case sa mi to zapáčilo a koncentroval som sa len a len na hernú sériu Grand Theft Auto. Presnejšie to začalo tertím dieloom.Čas išiel,vedomosti sa rozširovali a nadišiel čas urbiť niečo veľké čo ešte predo mnou nikdo neurobil.Začal som makať na viacerých Moddoch ale po čase mi dal jedne kamarát ktorého som spoznal cez jedno I-Netové Forum dobrú radu že či by som nespojil tie Mody do kopy.Takže som si zobral pár ľudí a pustili sme sa do toho.Boli sme rozdelení na Grafikov,Vedúcich,tých čo vytvárajú nové Collízie,polygony,atď.Bolo to dobre premyslené.Po niekolkých mesiacoch vyšiel prvý Total Converstion Mod od nás.Bol to mod pre GTA: Vice City,menoval sa "New Vice City Mod 1.0". Bol to Mod ktorý nás vo virtuálnych GTA kruhoch zvíšiyl na poctu Profi-Modifikatérov.Vycvicili sme vela Modderov ktorý sami začínali potom.Bolo to dobré.Tvorili sme ďalej a darilo sa nám,ale v Júny 2005 som si powedal že končím a tým sa rozpadol,ale aj tak naše mená ostanú legendamy v GTA-Scéna.Ale uz v poslednom čase som sa dostal na tú úroven kde chcem niečo ľuďom povedať,a testujem aj niekedy nejaké programy a ešte vždycky ma tá láska k počítaču neprešla.Aj keď ma zaujímajú teraz iné veci ako napr pred dvoma troma rokmi,ale ten pocit ešte vždy ostáva.Aj keď som sa vlastne všetko musel naučiť sám,tak teraz sa snažím ľuďom pomôcť,ale nie vtedy keď sú hnusní a dotieravý.Ja som sa to naučil sám,tak nech sa aj iný to naučia sami.Priznajme sa,bez vedomostí (aj ked len základných) o počítačoch ste v tom svete stratení.Nuž,je to tak.

Žiadne komentáre: