streda 27. júna 2007

Moje Hobby

Medz mojé hlavné koníčky patria:
- Športovane (In+Outdoor)
- Počítače (Hlawne software a Modifikácie hier)
- A mojí kamoši ktorý sú vždycky tam kde ich potrebijem :)

Ako prvé chcem powedať pár slov k športom ktorým sa ja osobne venujem.Čo sa týka Indoor športovaniu tak ja sa venujem už asi rok aktívne kulturistike a Streetfightingu.Ako som písal v mojích myšlienkach vidím tak celkom zmysel prečo sa venujem posilovaniu.Vela ludí mi howorilo a pýtalo sa ma,že či mna to ešte neprestalo baviť,ale vždycky bola mojá odpoveď nie.Jednoducho mňa to neprestalo baviť,lebo vidím že vďaka tomu sa moje telo dostáva do tej formy do ktorej chcem aby sa dostalo.Avšak po čase som dostal chuť aj na niečo lepšie a silnejšie.začal som tak zo Streetfightingom.Pokúpil som si knihy,hľadal na I-Nete čo najviac o tom.Viem že nie som najlepší v tom,že sú omnoho lepší odo mňa,ale viem že keby bol nejaký problém ktorý by trebalo "fyzicky vyriešiť" tak bol by som na to pripravený. Ja nikdy nepowiem že je to bezvýznamné a stereotypné. Človek nájde vždy nejaké veci v ktorých sa musí zdokonalovať.

- Teraz by som chcel utartiť pár slov okolo Outdoorových športov ktorým sa venujem.Nuž,cez zimu je to väčšinou Indoor,ale ked začne svietit slnko a je teplo,tak hur von ! Čo sa týka Outdoorvých športov sa venujem aktívne Bicyklovaniu, Behaniu, Korčulovaniu (In Line) a Turistike. Viem,je to pomerne málo ale trénujem aby to bolo lepšie a lepšie. Je to určite lepšie ako presediet celé dni bez plánu doma pred telkou alebo pred PC. Inak sa venujem aj behaniu.Síce tiež aktívne ale nemám zatial ocenenia o tom.Je to dosť namáhawé keď si dáte do hlawy cieľ že prejdete 5,36 km bez prestavky,ale je to vsetko zalozene len a len na dusevnej priprawenosti.Ked to vazne chcete tak to aj zmáknete. Ale In Line korčulovanie sa tiež pomerne rád venujm,nie síce aktívne ale občas ked sa nudím.Nuž,je to podľa mňa aspoň zdraví spôsob ako pochovať nudu.Ale nesmiem síce zabudnúť aj to že venujem sa aj občas klasickému futbalu či Basketbalu.Sú to dve športy ktré moc rád sledujem ale len ťažko viem sa im aktívne venovať.Nuž tak to už je.

Nuž,newiem či to patrí k športom ale tuším že nie.Ale dlho som sa venoval Yoge a Tai-Chi. Musím dať za prawdu že tie dve veci (Hlavne Tai-Chi) mi pomohli odbúrať Stress a Nervozitu,vďaka tomu keď mi občas zatrepe v hlawe tak mám myseľ potom zasa čistú.Možno to znie teraz tak ľahko powedané,ale keď pochopíte ten princíp tak čistá pohoda.
Je to tak,pomáha to odbúravať Stress,majú prawdu...

Žiadne komentáre: