streda 27. júna 2007

Myšlienky a úvahy ktoré som ja spísal

"Keď si chudobný tak ťa netrápia enormné problémy a žiješ svôj život.A si spokojný s tým čo máš v celku šťastný." - Vela mojích kamošov a priatelov mi to vedeli potvrdiť.Ja nie.Ale keď chodím ku nim,tak vidím že majú pravdu.

"Ak si bohatý, máš strach od takých vecí s ktorých by sa iný nebáli.Rozmýšlaš na kokotinách,ako napr. Prečo nemáš viac kamarátov,alebo iné veci.Zamýšlaš sa nad dôležitímy výrokmy nejakých známejších osobností. Ľudia si myslie že je to bohovský život,a je aj.Ale probllémy má každý čľovek,to je jedno už či len hľúposti alebo naozajstné problémi." - Toto si viem potvrdiť aj ja,ale len pár mojích kamošov a priatelov.

"Ak si však bohatý, trápia ťa také kokotiny ako napr. Prečo nemám čaju ? Ktoré by iných ľudí fakt netrápili. Ale ale ľudia z dola si myslia že je to bohovský život.Je aj.Máš všetko čo chceš. Ale kamošov si za peňiaze nekúpiš." - I toto je môj prípad,ale vedel som ho vyriešiť.Vydobil som si rešpekt u tých ľudí,pri ktorých to najviac potrebujem.

"Začal som si budovať telo,aby som bol čím viac a viac silnejší.Silnejší,aby som vedel ukázať iným ľuďom čo ja dokážem.Začal som sa učiť,aby som bol múdrejší a múdrejší.Múdrejší,aby som vedel ukázať iným ľuďom čo ja viem a ovládam..."

"Nechal som bohatstvo a "život snov" za sebou,a nasledujem svojú cestu.Mám určené cieľe a dosiahnem ich.Teraz som si začal ja život Originálneho Uličného bojovníka.Peňiaze čo som mal som investoval do vecí ktoré mne vynesú peňiaze.Chcem si zarobitť sám a svojím vlastným úsilím svoje bohatstvo.Tak isto ako mojí rodičia.Lenže ja som iný.Ja som Streetfighter..."

"Teraz žijem podla Ulice,svojú nedávnu minulosť tam vidím,terajšok,ale budúcnosť nie.V budúcnosti mám iné plány a splním si ich.A vyvyniem sa z "Pouličného bojovníka".Začnem robiť to čo ovládam,viem a čo ma baví.Predsa sa nie nadarmo volám Santos."

"Nie je frajerina byť a bavit sa na frajera s peniazmi (bohatstvom) svojich rodičov.Keď budeš mať vlastné ktoré si si sám a svojím úsilím zarobil,tak vtedy budeš frajer !" - No.a túto myšlienku myslím kurvacky vážne.Lebo to je môj prípad.S bohatstvom mojích rodičov by som mohol bavit frajera.A to velkého.Z trochu úsilím by som mohol byť King.Ale ja si chcem a (musím) zarobit vlastné peniaze.Preto,aby som bol sám so sebou spokojný.Dovtedy budem na tom tvrdo makať."

"Nenávisť ludí nepoztná hranice.Ako najlepší príklad môžem uviesť ak idem do športového obchodu,napr. Nike a necháš tam za oblečenie aj viac ako 5-tisíc korún.Na druhý deň ideš do školy a kukajú po tebe, a majú aj velkú hubu vtedy.Takýto ludia nebudú dovtedy spokojní, kým nebudú mať na sebe tie isté šaty.Oni sú ten pravý odpad štátu."

Žiadne komentáre: