streda 19. novembra 2008

"Na začiatku bojovník a teraz presen opak tvojho vtedajšieho ideálu"

Utopený v alkohole si ty a teba nezaujíma čo sa deje okolo teba, nezaujímajú ta názory tvojích blízkych a kamarátov už vôbec nie. Stáva sa s teba závislák, áno, stáva sa s teba to voči čomu si dávnejšie hrdo napol hruď a sprisahal sám sebe že takto neskončíš a že budeš voči takémuto „odpadu“ bojovať... Pozri kde skončili tvojé myšlienky ? Sú presne na opačnom konci tvojej vtedajšej teórie. Stal si sa obrazom ako závislosť môže stiahnuť čľoveka až celkom na dol. Nikto z nás nechcel aby si takýto bol, ako „blázni“ sme ťa od toho odhovárali, nie raz a nie dva krát. Ale je to tvoje rozhodnutie, nebudeš uznávať a veriť v to v čo si voľakedy veril, vtedy keď si nikdy nebol sám, ale stále si mal niekoho na koho si sa mohol 100% spolahnúť a to pri všetkom čo tento svet obnáša takýmto bojovníkom akým si bol ty. Nešlo ti len o bitie, išlo ti aj o to aby si niečo rozširoval, aby si sa stal známym v tých tvojích kruhoch, všetci sme ťa obdivovali ako si vedel zapôsobiť na iných a presvedčiť ich, a to nie päsťami, ale myšlienkami...
Ale teraz ? Čo je s teba ? V tvojích myšlienkach nerozmýšlaš o ničom inom ako o tom s kým ideš, a ten kto má peniaze. Urobil si to čo nikto od teba nečakal, pred štyroma rokmi ja a ani nikto by nepovedal že práve ty skončíš takto ako teraz. Vieme všetci aké to je parádne cez víkend si oddýchnuť a ísť si aj vypiť, občas aj povystrájať, ale to čo ty robíš nie je dobré pre nikoho a hlavne to neni dobré pre teba. Toľko ľuďí zmenilo o tebe názor, ale vieme že teba naše a hlavne moje názory vôbec nezaujímajú. Dávno som už musel pochopiť že ja pre teba už niesom tým čím som bol asi dávnejšie, zistil som že som pre teba len niečim kde sa môžeš ako parazi priživovať.
Pred štyrma rokmi si bol pre nás všetkých iný, rešpekt sme mali všetci, poniektorý ho majú aj teraz voči tebe, ale kvôli čomu? Pretože tvojé názory sa od úplného začiatku oddialovali od názorov iných, ale nikto ti nevičítal nič vtedy. A pretože naše názory sú teraz podľa teba „iné“ a pravdaže naše názory na tvoje stranu sú sprosté ba až trápne. Prečo si raz neuznáš že možno, ale len možno môže mať aj niekto iný pravdu? Nedovolí to tvoja „hrdosť“ ktorá spočíva v tom aby si vychovával a ukazoval mladým ako podľa teba žiť, a predtým si im ukazoval cestu akou ísť v živote a bol si správny a vítaní všade, pretože sme ťa považovali za toho, komu môžem veriť a kto mi pomôže keby náhodou dačo.
Všetko zlé sa po nástupe Alkoholu do tvojho života začalo priberať, a to čo bolo ešte dobré a spravodlivé v tvojej duši, to už nie je. Viem že ti to prinieslo na začiatku aj mnoho priaznivých vecí, ale veď vieš že po čase si to všetko aj tak stratil a to presne kvôli tomu dôvodu, že práve to, pre teba zohráva častejšie a častejšie prednejšie miesto v živote a neviem si predstaviť čo bude ďalej ak s tým neprestaneš. Ale áno ja viem že ja sa nemám motať do tvojho života a dajú ti všetci pokoj, len neboj,
pretože ako som už povedal, naše názory sú ničím pre teba...

Žiadne komentáre: