štvrtok 28. februára 2008

... Tá pravá Láska mojho života ...

Začiatkom februára som skonštatoval ako dopadol môj január 08. Bol to fakt blbý mesiac,v ktorom sa mi nič nechcelo podariť. Myslel som že čo som vtedy chodil y jedným dievčaťom že to bude ono, po čase som sa len zase sklamal. Potom jak začal február 08 mi napísalo jedno dievča na pokeci či nepopíšem. No však jasné, napísal a písal som si s ňou a zistil som že to bolo dievča ktoré sa mi zapáčilo presne pred rokom. Takže sme sa rozkecali, a nakoniec si vyznali lásku. Znie to dosť urýchlené, ale ten proces trval pár dní u nás J. Potom mi ona začal písať smsky, volať, atď. No tešilo ma to, lebo som videl že tej holke vážne na mne záleží, a potom po čase jak sme si vždycky viacej volali a písali som zistil že to dievča mi chce povedať a potom mi to aj povedalo, že ja som „láska jej života“. Wov...Akože dovtedy som ten pojem nepoznal, lebo bol som trocha iný čo sa týka takýchto vecí. Ale čas ukázal že moje city k nej sa tak isto pretransformovali ako tie jej k mne. Ja som strasšne rád teraz že ju mám, a ona že má mňa. Je vážne úžasná a má všetky vlastnosti aké som odjakživa chcel u priateľky. Ona je tým najlepším čo mám, ja ju milujem nekonečne a viem že náš vzťah ostane navždy takýto aký je teraz, lebo ona a aj ja nedáme dopustit aby sa niečo v našom vzťahu vymiklo z kontroly alebo by sa dačo stalo, čo by sme obaja olutovali po čase. Viem že mi je na 100% verná a aj ja som jej verný už, lebo také fantastické dievča ako je ona, tak to by som nedokázal podviesť alebo oklamať. Je to nereálne a nedokázal by som to. Ja to dievča milujem nado všetko a je mojím všetkým a nikdy nenechám aby mi ju dakto alebo dačo zobralo, ja som jej a ona je mojá pevná súčasť života.

Keď som vždycky s ňou tak je to pre mňa ako keby som bol v raji. Každý moment a každý okamih ktorý strávim s ňou je pre mňa nesmierne dôležitý a energetický. Lebo byť s ňou, to znamená pre mňa byť s tou najkrajšou a najlepšou osobou na tejto zemi spolu. Ale občas mi buď priatelia alebo spolužiaci vravia či mi nelezie na nervy to že mi každú prestávku volá, píše, atď. Ale ja vždycky odpovedám nie. Je to pre mňa krásny pocit keď viem že jedna osoba na tom svete myslí na mňa a miluje ma takého aký som a urobí všetko preto aby mohla byť so mnou. Je to neopísateľne krásny pocit ktorý zažije málokto.

Zo začiatku keď som s ňou začal chodiť, tak sa mi to všetko zdalo ako sen, lebo dovtedy som nezažil takúto lásku akú mi ona dáva. Dovtedy som nevedel že dievčaťu môžem tak chýbať a vôbec som nevedel že takáto krásna a silná láska existuje. Ale teraz to už viem a ja musím s tým urobiť to, aby to ostalo navždy tak, lebo ja viem že ona sa snaží a aj bude snažiť o to aby sme zostali spolu. Lebo ja jej nikdy nič takéto neurobím čo by ju mohlo odpudiť alebo odviesť odo mňa. Teraz by som to už nedokázal. Aj ked pred tým som bol taký že som si nerobil ťažkú hlavu s toho, ale teraz to viem a vidím že ja to nedokážem. Keby som takéto niečo urobil by som vedel že nemôžem žiť ďalej a žiť s ňou spolu v klamstve. To by som nedokázal. Ja ju strašne a najviac milujem a viem že bude moja a budeme spolu a to aj navždy.

Žiadne komentáre: